6:e dagen

Åh nu har jag varit duktig i 5 dagar.. Inne på 6:e dagen idag. 👍 känns fortfarande så bra & det känns som jag redan blivit piggare.. 😃 MEN den stora prövningen kommer här i dagarna när min PMS sätter igång.. Men då blir det många, långa promenader! 😂

Jag tog mig ut & gick i söndags med Lina. Skönt! Men Lina var arg nästan hela vägen. Oj oj vad mycket det måste hända i den lilla kroppen.. ❤️

Förkylningen btw.. Varken bättre eller sämre.. Så ser ljust ut då det inte har blivit sämre! 😜


Kall promenad bild! 😍😅

Nä nu ska jag snart burna till jobbet. Spelar ingen roll att det är röd dag idag.. Tydligen! Har jag sagt att jag vill ha ett 7-16 jobb? 😤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0