Årskrönika del 1

Tänkte göra nåt som jag inte gjort förr med som bilder jag har på min telefon dock. En årskrönika från 2014👍

Januari



I januari fick vi träffa Sandras stora kärlek. En otroligt trevlig kväll! 
Vi började seriöst leta hus, prata med banken & svor på att det var sista vintern på rävstigen. 

Februari 


Den 9:e februari åkte vi till tenneriffa & tog en veckas välbehövlig semester med sol, bad & massa god mat & dryck! 😜


Åt årets första & sista semlan 😃



Fyllde år. Blev uppvaktad av nära & kära! 😃

Mars




Firade Ninnie 1 år


Tjejkväll hemma hos mig med Ida, Åsa, Madde, Elle & minna 😘




Vi var sjuka hela familjen i omgångar. Förkylning & halsfluss


Vårtecken 👍


80 tals dag i skolan 😍


Fredagsmys med vännerna på badhuset

Fortsättning följer ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0