Att komma ifrån stressen

Att efter en hektisk dag på jobbet & åka ut till stallet med Lina är det bästa som finns! Lugnet som sprider sig i kroppen av dessa underbara varelser är medicin för själen! 

Jag kan säga att själva grejen med att rida, pyssla om hästarna & skratta tillsammans med andra vuxna kan jag sakna. Men jag är en sån som inte pallar av att passa en tid för nåt, samma gäller gympa pass & sånt.. Tyvärr. Idag när jag lämnat av Lina hemma så stack jag ut & gick drygt 3 km, bara för att jag kände för det. Det passar mig bättre! 😃

Saken med detta inlägg var ju att det är grymt att komma ut till stallet. Stressa ner, njuta av att se Lina vara så grym på att rida & bara vara! 👍




Fina underbara Lina 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0