Dags att röja lite

Idag ska familjen åka till Fyrishov & jag blir kvar hemma med dammsugaren 😁 dags att städa bort tomtar, gran & grejs.. Ljusstakar & stjärnor får vara kvar i en vecka. 👍

Har ont i skallen idag. Jag har sällan ont i huvudet, så blir så påverkad när jag har det.. Men efter 2 koppar kaffe så känns det lite bättre. Denna smärta beror på att jag har lagt av med sockerintaget. 3:e dagen idag. Brukar vara värst. Men jag ger inte upp för det!

Tur man har nåt att pyssla med idag så hinner man inte tänka så mycket! På med musik & bara köra! ✌️

Ikväll får vi besök av våra nyfunna vänner Sabina & Jimmie & deras pojkar. Deras son melvin går på Noels avdelning på dagis. Kul att hitta vänner med barn som är jämngamla med Noel. Tycker han är superkul! Vi med såklart! Deras son Milton är 11 månader & Lina tar gärna hand om honom 👌😍

Det blir en taco-kväll med dom! Kanon! 


Melvin & Noel för drygt en månad sen! 😃

Shit! Tror vår lilla kattbebis behöver åka till veterinären.. Hon börjar låta som det.. 😩

Ha en fin lördag! Det ska jag! 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0