Jour-jobb & tapeter

Asså!! Ni ska veta hur snygga tapeter vi köpt till vardagsrummet!! 😍 jag är så kär!! Ja vi ska tapetsera. Vi som alltid målat. Men med vårt hus så känns allt så mycket roligare! 👍 jag försökte hitta tapterna så jag kan lägga upp dom här, men nej.. Så får visa sen, när dom är uppe!😜 så nästa helg blir det att ta tag i vardagsrummet & slipa golvet, Martin har hyrt en slip på fredag när han är jourledig! 👍




Den dörren ska slås igen! Noel får ingång från hallen istället! 👍

Som sagt så behöver golvet slipas! 😁

Ska bli så skoj! 

Martin jobbar.. Dom ringde 8 idag. Får se när han kommer hem. Vi ska till hans bror på kalas & fira Eira med. Men det ska vi väl hinna med? 

Ha en fin söndag gott folk!

Jag biter ihop med den värsta PMS:en någonsin.. Inga tabletter kvar & dom ville att jag skulle komma på kontroll innan dom skrev ut nya.. 😩

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0