Pulkaåkning & korvgrillning

Tjoho! En bra dag! Dagen började med att jag fick sovmorgon & fick nybakade scones när jag blev väckt kl 9! 😍 kärlek! Efter frukost & lite plock så åkte jag & barnen till Willys & handlade.

När vi kom hem var våra nyfunna vänner här. Sabina, Jimmie, melvin & Milton! Vi hämtade även upp Ida & hundarna. Pulkaåkning i vår lilla backe & så korv till lunch! Otroligt mysigt! ❤️


Melvin race:ar ner


Grillar 😋


Zelma springer i snön 😂



Milton 



Åh lite skidåkning! 😍


Vackra hundarna! Känner så starkt för dessa två! Blir glad bara av att se dom! ❤️

Renoveringen pågår för fullt! Martin har slipat golvet & lackat det! Det blev grymt! Vi har slagit igen dörren till Noels rum..


Bjuder på den. Gipsar.. 😉

Imorgon ska Martin måla taket, jag & barnen sticker till Camilla 😃👍

Igår var vi på tjejkväll jag & Lina. Maria & Liza hade ordnat jättefint! Var kul att komma hem till dom & slappna av & ha en trevlig kväll! Tack igen!






Fina tjejerna! 😃

Nu ska jag snart sova. Lördag men efter en dag ute så är man trött! Ha en fin kväll. 😘 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0