Sovmorgon

Hallå! Martin telefon ringde 6.45 & han fick åka & jobba. Dags att salta de hala vägarna.. 👍 ha. Blev glad över att äntligen få åka & jobba! 😍

Jag tänkte att han kanske skulle väcka barnen. Men icke.. Lina kom upp med paddan strax efter 8.. Hon låg med hörlurar brevid mig & såg på film, Noel kom upp 9.. Jisses! Känner mig nästan utvilad! 👍👍 så sen frukost & lite pyssel här hemma. 


😍😍

Igår kväll var så mysig! Vi bokade även biljetter till påsken, då sticker vi till Norrland!! 😍 tjoho va kul det ska bli!! 


Finaste hundarna jag någonsin lärt känna!!


Bokar biljetter 😜




Softar! 😂

Jag gjorde iordning köket nu efter jul, nya lampor, gardiner, en klocka & mattor & en avtorkningsbar duk! Så sjukt nöjd 




Älskar't!! ❤️


Blombud till jobbet i torsdags, jag har världens bästa man!!  ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0