Torsdag!

Längtar som en galen ko till helgen! Har inte mycket planerat.. Vilket är så skönt! På söndag blir det en tripp till Västerås & fira Eira. Kanske får med Martin till Ikea med då.. 😜

I helgen som va var vi hos pappa & firade honom & sen på söndagen firande vi Elle. Noel hade halsfluss men vi fick komma ändå 😄



Mina fina killar, mina bröder, man & far ❤️


Morfar & Lina ❤️




Dagen efter var det lek i snön! 👍


Ida & Zelma hos Elle 😘 finaste!!


På måndagen var det ridning & Lina presterar som vanligt! Hon är grym min unge! 😍


Jag måste ha hjälm mamma utifall du halkar av vägen med bilen 😍

Mina fina barn, älskar er till månen & tillbaka. Trots att ni ibland går mig på nerverna så är ni jordensunderbaraste❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0