Vår afton!

Hejsan! På nyårsafton lyckades jag smita hem vid 12, åkte & köpte saker som vi skulle ha till efterrätten vi skulle ha med oss på kvällen. Åkte hem, åt lunch & sen mös jag ner mig i sängen & vilade/slumrade nån timme. 

Gjorde oss iordning för att vara hos Elle & Co. Strax innan 18. Noel var på helspänn & ville smälla raketer & se dom! 😜 en lugn nyårsafton med en massa barn, trevliga vuxna, god mat & gott att dricka! 


Jag & Noel. Tänk va snyggt mitt hår ser ut där. 😜 endast plattat & toppat. 👍


Mina fina nyårs-barn! 😍


Lyckades riktigt bra med Linas hår! 👌


Förrätt. Fick till en snygg bild! 😃


Bästisar 😍


Snyggaste Elle ❤️❤️



4 av mina favoriter ❤️

Tack för en trevlig kväll! Lina sover hos nicky inatt. Hon ville sova i två nätter, får se hur det blir med det! 😄

Nu ska jag åka till jobbet! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0