Återhämtning

Idag är det söndag, en regnig sådan.. Sov till 8 eller 9 eftersom det är sommartid nu! 👍 ätit frukost & ska krypa ner i sängen igen & vila. Lösa Melodikrysset som vi inte gjorde igår. Dags att vila sig & återhämta sig. 😌

I fredags kväll gick vi över till Cissi med familj vid 19 tiden. Ja gick.. Snacka om lyx att ha en vän så nära! 😃 barnen cyklade, så på med reflexvästar, pannlampa & min bästa jacka Martin köpte åt mig! Så knatade vi över. 


Bra va.. Jag syns det gör jag! 👍

Vi var där i ett par timmar & tog oss en promenad hem igen sen. 

Igår var vi ute & jobbade i trädgården & snart har vi flyttat hela stenhögen & på måndag kommer 2 ton jord som vi ska kratta ut & sen är det dags att så ny gräsmatta! Noel fick en fyrhjulingen igår & har kört upp en jättesnygg bana på gräsmattan.. Just för att vi ska så ny har han fått gjort det. 😜


Maja solar 😍




Obligatoriska korvgrillningen. Linnea var här & lekte med Lina på eftermiddagen.

I bakgrunden ser ni maskinen som hjälpte oss med dom största stenarna i stenhögen. Det tackar vi cissis sambo för! 👍😃 utan den hade vi inte kunnat förflytta dom största stenarna. 👍

På kvällen åkte vi hem till Sabina & Jimmie & deras pojkar. På god mat, gott sällskap & mycket skratt! Tänk vilka bra vänner vi hittat! 😍




Fina Milton 😘

Som sagt. Vila idag & lite pyssel här hemma. Maja är kvar tills imorgon, fina hunden! 


Nedräkning. På onsdag sticker vi på en minisemester, upp till Norrbotten! Ska bli helt fantastiskt! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0