Jag är så lycklig!

Nu kan jag äntligen berätta vad som jag länge haft hemligt iaf i bloggen. 

Jag vill helst skrika ut till hela världen! Jag är grymt lycklig ska ni veta!! 😃

Jag har äntligen, efter många år inom vården fått en annan tjänst i samma företag! Jag ska äntligen få bli samordnare! 👍😃 tjänsten blir min 18 maj. Kan inte säga annat än att jag är så sjukt glad! Hade i början galet svårt att smälta det 😜  Kunde lixom inte förstå att det hände.. Att det äntligen hände! 

Känslorna som bubblar inom mig är magiska.. Skräckblandad förtjusning skulle man kunna kalla det.. Jag blir ensam.. Samordnaren som jobbar nu börjar i Västerås. Jag har ju hela tiden trott vi ska bli två.. Men så slutar hon.😁 snopet!! 

Men jag tycker det ska bli kul, som sjutton! Jag ska få utmaning i jobbet & jag får äntligen göra det jag länge velat! Få använda hjärnan! 

Bonusen då. Inga helger, röda dagar & storhelger.. Bara det! 😄

Orsaken till att jag inte velat skriva förrän nu är ju att jag inte har berättat för mina kunder förrän nu. För att inte min ersättare än var tillsatt, men nu är allt spikat & nu kan hela världen få veta! 😃

Jag känner mig så lycklig, så stolt över mig själv som nått hit! 👍 




Kommentarer
Postat av: Frida

Åh så roligt! Stort grattis till nya tjänsten :-)

2015-04-16 @ 09:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0