Klämdag

Idag är det en klämdag. Men jag ska jobba ändå. Martin & barnen är lediga.. Dom ligger & sover tungt hela bunten 😉 

Igår var vi hemma, fika & lunchbesök av svärisarna & Lina var nere hos granntjejen & lekte. Martin snickrade lite på ett skåp vi ska ha på nya altanen & jag rensade ogräs & hittade ett nytt projekt. En ny rabatt ska jag fixa! 😜 

I helgen blir det kalas för kusinerna i ransta på lördag, Noel ska på kalas på Leos kl 16. På söndag ska Noel på kalas igen & då ska vi hem till Sandra en sväng. På kvällen kör vi hem barnen till svärisarna för på måndag är dagis & skola stängt för planeringsdag 👍

Måste träffa bebisen oxå.. Barnen är ju förkylda än, men hoppas på att träffa den vackra tjejen i helgen! 💜

Nä nu ska jag borsta tänderna & sen köra förbi återvinningsstationen i hummelsta med sopor! 

Ha en fin dag allesamman! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0