Long time

En vecka sen jag bloggade nu.. Jag kan säga att veckorna bara kutar iväg & jag hinner tamesjutton inte med.. Jobbdagarna går i ett & hemma är det fullt ös med.. Avslutning på förskola, utvecklingssamtal med Lina i tisdags, info träff på skolan om förskoleklass för Noel (!!😳!!) ridning & en massa annat runt om som handling, hemmet & umgänge med familjen.. 😀 

Helgen som gick var så bra! 


Ostprovning 😋 luktade fan men smakade underbart 👍


Minna & Sara! Fina vänner & kollegor med hjärtat på rätt plats! 






På lördagen firade vi min farfar på hans födelsedag med en del av släkten 😍 sista kortet mina små(!)bröder. Rickard tar studenten om en vecka! 💙

På kvällen blev det lugnt med grill & så hejade vi fram Måns till segern. Vi sov.. I omgångar.. 😝


Söndagen byggde vi om lite i lekstugan. Snart flyttar nya familjemedlemmarna in.. 2 fina kaniner 😍


Sen bebismysa med lilla Ella 💜💜 fika med hennes päron & sen for vi till Sabina, Jimmie, Melvin & Milton för lek & pizza! 😋




Söta Milton! 


Avslutar med en bild på en av hästarna Lina brukar rida. Vacker som en dag är han!

Nu ska jag sticka till jobbet, Martin lämnar barnen idag! 👍👍

Ikväll är det fest med pappa & Lena! 😊🎊🎉 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0