Min morfar

Idag skulle min morfar ha fyllt 85 år.. Tänk & han har varit död i 10 år & 5 månader.. 😢 inte rättvist. Saknar min fina morfar & hans fru min mormor så sjukt mycket. Känns så tråkigt att dom inte hann träffa barnen, få vara en del av vår familj, få uppleva vårt liv tillsammans med oss. Jag vet att dom skulle älska det, dom skulle hänga med oss & dom skulle älska barnen & Martin 💜💙 min morfar hann träffa Martin men inte mormor. Hon har varit död i 14 år snart. Fy vad jag hatar det!!! 

Men jag vet att dom är med oss. Tillsammans med farmor finns dom runt oss.. Såna här dagar saknar man dom extra mycket. Älskade fina ni!

Grattis morfar på födelsedagen! Hoppas mormor bakar sin berömda chokladtårta & att ni firar dig ordentligt.. Det tror jag, alldeles säkert!

Jag älskar er.. Snart ses vi igen, i en annan värld! 💜💙




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0