Vilka dagar

Halloj! Lördag idag.. Känns som söndag & har gjort det hela dagen! 😃

Ska ta vår ledighet från början. I torsdags var jag & Noel lediga, Martin slutade kl 13. Så efter lite städning här hemma & lunchdejt med vår son så åkte vi & mötte upp Martin på Willys så vi kunde handla. Martin & Noel åkte sen hem & jag åkte in till stan & träffade Sandra för lite skvaller, glass i solen & lite shopping. Hittade ett par byxor till Lina & 2 par tröjor på rean till Noel 👍


Träden på torget ☺️


Glass med Sandra & hennes Bastian


Älskade vän ❤️

Åkte sen hem & laddade för en Valborg med fina vänner & brasan på Siggebacken. Kul att träffa alla där & byta lite meningar. 😃


Vårbukett 😃


Vid brasan 😃

Vi åkte tillbaka hem hit sen med Anneli & Mange, Ida & hennes mamma. Satt & snackade lite skit & tog det lugnt. Barnen somnade. ☺️ en super trevlig Valborg helt klart! ❤️

I går åkte vi till svärisarna & Lina ville sova där. När vi kom hem höll vi på i trädgården som vanligt & Noel härjade runt! 😃


❤️❤️❤️

På kvällen var vi hos våra grannar som bor precis brevid oss. Jättetrevligt & få snacka med dom! Dom kom över hit sen för att se hur vi har det, har hänt lite sen dom var här 😜 alltså sen vi flyttat in. Kul var det att surra lite iaf! 

När vi somnat hör jag hur Noel hostar som sjutton, sen kommer han upp
& säger att han har kräkts.. No shit! 😩 hela sägen.. 😢 stackars vår pojk! 

Han kräktes nån gång till & idag har han varit som vanligt. Vi tror att han har ätit för mycket skit igår.. Han är känslig för
Läsk & för mycket socker.. Men för att vara på den säkra sidan så har vi stannat hemma idag. Skulle till Ikea & nu ikväll skulle jag & Martin ut & äta på Restaurang.. Men Vi får ta det en annan gång helt enkelt.. ☺️

Jag tog en promenad idag. Så
Skönt! Har halkat ur mina bra vanor.. 👎 måste ta mig i kragen nyss!



Där bakom trädkronorna sticker vårt hus fram! 😃


Lycka! ❤️

Nu ska Noel snart sova & vi ska basta, jag & min kärlek 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0