Renovering

Halloj! 
Nu har vi renoverat sovrummet.. Vi har, för er som inte vet, sovit på övervåningen & barnen på entré plan.. Lina har nu blivit större & behöver få komma undan lite & ha sitt sovrum, där hon hänger med sin kompisar & allt, brevid vardagsrummet har för henne blivit ett irritations moment. Så vi tog tag i detta i fredags & flyttade upp henne i sovrummet på övervåningen där vi hade pysselrummet & flyttade ut pysselrummet i allrummet där vi sover. Där våra sängar står ska Lina ha ett tv rum så hon även där kan gå vara i fred. Jag lovar att lägga upp bilder. Kommer bli grymt! 😀

Nu i helgen har vi iaf renoverat Linas gamla sovrum & gjort om det efter vårt önskemål & min önskan har gått i uppfyllelse, efter 11 år får jag mitt lila sovrum!! 💜


Igår morse startade vi mesar riva tapeterna som satt på ena väggen, dom andra väggarna har vi redan fixat innan, så det var bara lite spackel! 👍🏻 underst satt det lite tidningsurklipp från 22 okt 1945 😁 såå coolt! På väggen underst stod det skrivet: 

Detta står lite här & där i huset. Coolt! 


Jag skev också 😂
Efter spackel & slip & lite underlagsfärg så tapetserade Martin, han är grym på det nu för tiden!! 👏🏻




Älskar den! Så nöjd!! Nu är delbara lite småpill & städning kvar & på tisdag sover vi garanterat där!! Hurra!! 

Älskar vårt hus, vår borg!! 🏡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0