8 timmar

Nu ska jag jobba sista dagen innan jag går på 3 veckors härlig semester med familjen! 👏🏻🎉😍

Detta år har varit.. Tufft, lärorikt, & roligt. Detta jobb är en utmaning som jag inte i min vildaste fantasi skulle kunna tro! Jag har knutit otroligt fina kontakter, har underbara kollegor, lärt mig så galet mycket nytt & lärt mig av mina misstag & känner mig som en starka person. Jag har gråtit, slitit mitt hår, skrattat hysteriskt & lärt mig sortera bort saker som inte är värda att lägga energi på. Men jag kan med handen på hjärtat säga att jag älskar att jobba med det jag gör! Jag älskar att ha utmaningar & känna att min jobb är betydelsefullt! 😊

Men det ska bli skönt att koppla av i 3 veckor med familjen & våra nära & kära! Det verkar som en bra start med tanke på vädret! ☀️

Nu så dags att fara för att ha en sista dag med fina kollegor.. Tjingeling! 👋🏻

Vårt palats här på jorden! 💋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0