Morgonstund.. Dödstrött!

Hej! Jag är sååååå trött! Är helt väck på morgonen när klockan ringer! Imorse trodde jag att mobilen var en typ bil med olika färger när den ringde.. 😅 innan jag fattade att det var mobilen som ringde efter jag hade snozat 3 ggr..

Men semester om.. Hm, får se nu då.. Om 3 veckor & 2 dagar.. Alltså 17 arbetspass kvar! Tur att jag trivs på jobbet, fast man har häcken full så trivs jag! Kollegorna är guld & jag är så glad över att så många fina människor har samlats på samma plats! 😚

Snart helg igen.. Dags för lite Suprise till Jenny på fredag efter hon fyllt 35 år. Mer kan jag inte skriva för tillfället då jag inte vet om hon går i än här & snokar! 😜

På lördag är det fest igen! Pokalen ska vandra vidare. Efter jag skrev förut så har vi hade en sån fest & nu är det dags att ha nästa. Med Disney tema. 😄 ska bli kul att slå klackarna i taket igen! Blir dock lite lugnt då Noel har fotbollsmatch på söndag kl 13 i örsundsbro. 👌🏻

Nu ska jag väcka Noel. Lina ska med följa med in till stan idag då hon ska till en kompis inne i stan & hänga med henne medan vi jobbar. 👍🏻

Ha en fin torsdag gott folk! Kom ihåg att ta hand om de dina! 👋🏻


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0