Sooooommar!!

Sommar, sommar o sol!! :D Vad härligt det är när det är så här fint o underbart ute!! Man mår bättre o nästan alla runt mig är gladare!! :)

Solat o badat har vi gjort idag igen på skultuna badet med Emma, Johan o Emil. Det va kul, men idag va vi där i 3 ½ timme bara.. Lina svalde halva barnpoolen tror jag.. hon är helt galen o hon o Emil va krokodiler o kröp på botten.. ;) Sen va dom monster oxå ska ni veta.. haha!!

Efter badet åkte dom till nån moster lååångt bort o vi åkte till media markt o köpte 2 filmer till Lina o kollade på en fotoskrivare till mig. Skulle vara kul med e otoskrivare, men det får jag önska mig i present istället tror jag.. ;)

Sen vidare o åt glass o lämnade in gamla mediciner/pencillinflaskor till apoteket, miljövänlig man är då! :D

Igår vilade vi från badet. Pappa m familj var här i stan ovi hälsade på dom hos min farmor o farfar. Dom hade vart i Turkiet o va så bruna o fina. Med till oss hade dom lite smått o gott.. :D Lina fick en turkdansös klänning, martin en vid toblerone o jag en flaska martini lime. :) Göttit värre!
Det va kul o träffa dom iaf o nästa vecka ska vi åka till dom o sova över o så där. Ska bli helnajs!

   

På kvällen ringde Karin o va ute på promenix, så hon dök förbi på saft o godis. :) Efter Tom hade repat så kom även han förbi o hängde här ett tag. Kul va det!! karins mage har blivit rejäl o idag va dom på ultraljud o kikade könet.. Jag vet vad det är där inne som sparkade på både min o linas hand igår.. :) , men vet inte om jag får säga.. så jag är hemlig om det.. :) Än så länge.. :)



Nu väntar jag på en gammal skolkompis o vän som ska dyka förbi här med sin sambo. :) Nachette.. ska bli såå himla roligt, vi har inte setts på 2 ½ år... så det ska verkligen bli jättekul! Martin o Lina är o köper fika, nåt som vi kom på nu att vi inte hade hemma.. planering ab.. hehe!!

Nä ska göra nåt annat tror jag medans jag väntar in besöket.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad härligt sommarglad du verkar. Man blir glad av att läsa din blogg. Tack för att ni kom idag. Puss o kram!! :D

2008-07-30 @ 20:52:59
URL: http://milla81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0