Nu va det rent hus här då!!

Hej hej!

Nu va det nog längesen det va så rent här hemma som det är nu!! Har verkligen ansträngt mig idag, från stunden jag slog upp mina blodsprängda ögon tills för en timma sen. När jag vaknade så gick jag ner i tvättstugan o kollade om det va nåt ledigt o det va det hela dagen!! :D Så jag slet med allt som behödes tvättas.. täcken, kuddar, madrasser, handdukar.. allt skulle saneras!! Alla filtar, Linas nya fåtöljöverdrag, alla kläder som bara låg.. Sen upp o damma, damsuga, piska mattor o piska sängar o piska soffan (tänk vad jag ÄLSKAR vår underbara damsugare, Kirbyn), svabba golv, SANERA båda toaletterna, från golv til tak.. ja skura t o m kakel o badkaret o under badkaret!!  Skurat alla handtag o dörrar!! Köket skiner, alla rum skiner.. Helt underbart känns det!!!! Det är så friskt här hemma nu!! :D *stolt*

Men nu sitter man här.. alla krafter är borta o min rygg värker... Jag saknar verkligen min Lina så himla mycket nu!! Men om ca en timma så är jag med henne igen!! Martin kommer hem snart o då drar vi på en gång o hämtar hem vår tjej. Vi blir nog kvar hos svärisarna tills det är dags för sessan att sova. Då somnar hon sött i bilen o jag får bära upp henne. :) Vi skulle bli bjudna på mat (hoppas jag kan äta nåt, för svärmors lasange är bland det godaste jag vet!!) Martin skulle klippa sig o så kan det va mysigt att umgås litegrann. Va så längesen nu!

Jag vill oxå klippa mig.. ska gå till en frisör när jag får lön. Sen ska jag färga håret i nån mörk färg.. undra bara hur jag ska klippa mig o vilken färg jag ska färga.. jag ska nog låta frissan få fria händer! :)

Imorgon är det jobb igen.. vill verkligen inte det.. vill vara ledig därifrån nu, vill t o m sluta.. men då måste jag ha ett nytt o jag orkar inte gå in på det nu.. kan bli så tradigt då.. ;)

Nä om man ska klä på sig lite kläder, snart kommer min älskling o hämtar mig.. ha det bra alla.. :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag ringde "din" frisör förra veckan, ville klippa mig hos Lisa. Men hon slutade för några månader sedan. Typiskt! Bara så du vet....

2007-09-25 @ 16:37:31
Postat av: Caroline

Duktiga dig då! Skulle också behöva städa :D Hehe ...

2007-09-25 @ 17:35:11
URL: http://Caroliine021.blogg.se
Postat av: Camilla

Åh. Tyckte så synd om er i helgen när ni var sjuka. JÄvla perioder som väntar nu alltså. Ska man behöva gå och vara ständigt rädd. Usch å fy. Men men. Snart är det sommar igen. Åh du fick ju lägenhten ordentligt städad iaf :) Kram på dig vännen!!

2007-09-27 @ 18:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0