Grattis mamma

Idag fyller min mamma 53 härliga år.. hehe.. jag, Martin, Lina, Conny, Fred o Linda va där o grattade henne o fikade lite.. Så nu är ångesten här.. fikade lite o mår dåligt är, larvigt tycker kanske ni, men hade ni vart i min sits så hade ni förstått!! Så jag väntar nu på att karln ska komma hem, så jag får ställa mig på crosstrainern o svettas..

Men iaf.. Grattis mamma!! :D

Har jobbat till halv fem idag.. det har gått bra. Utan Kicki dock, men jag överlevde väl.. Imorgon jobbar jag 14-21.15 o sen ledig i 3 dagar.. jiiiihooo!!! Fest på fredag hos Marita o sen blir det säkerligen bmb... ska bli så kul o jag läääängtar så!!!

På lördag blir det kräftor med Emma, Johan o Emil!! Korv till barnen o Martin.. ;)

Nä nu kom Martin hem o jag ska träna då.. Tjingeling..

Tänder ett ljus för min kära kollega o vän. 1 år sen du lämnade oss o din familj!! Saknar dig o tänker på dig!! :(

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis mamma anita :)



2008-08-20 @ 23:56:50
URL: http://odie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0