Jag är trött..



Hejsan hej!! Fy fanken va trött jag är.. är helt paj... Jag har ont i korsryggen, mår lite illa o är allmänt seg.. vill bara sooova, men kan nog glömma det..

Jo jag o Martin ska ta hans firmabil o hämta vår bil i Uppsala så jag får ha KIA:n hemma om dagarna när han klättrar på taken i uppsala.. härligt det ska bli!! :) Mor är snäll o kommer nu efter jobbet o är med Lina under tiden.. Martin är o hämtar henne så jag ska väl snart dra, så fort mor kommer innanför dörren..

Lina är underbart duktig utan nappen. Hon har inte sagt ett ljud om den på hela dagen idag o jag kan inte fatta att det är sant!?! :) jag är så stolt över min duktiga tjej..!!

Igår va vi hemma hos Liam o hans päron. Vi käkade tacos o försökte ta ett kusinkort o framkalla till mamma o pappa i julklapp.. men vi får allt se om det blir nåt, sååå svårt att få ett hyfsat kort.. ;)





Nä ska ta o göra mig klar för att snart åka då..

Annars: Julstressad.. har en miljon saker att göra, skönt att jag går på semester snart o har en hel del tid att göra lite saker på.. :D Kram på er gladskitar!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tror fasiken att alla är trötta just nu!! Varenda människa säger precis samma sak! Haha , men snart är det sommar igen , UNDERBART!

Kram

2008-12-18 @ 06:40:44
URL: http://baracaroline.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0