Julstök, handla o feber





Hejsan.. Igår vid lunch så vart Lina helt låg, hon tittade bara på maten o såg helt paj ut.. kändes varm o mycket riktigt.. 38 i feber hade hon o det vart bara jag som fick åka till Fred o Linda o fika. Med mamma o Conny o co.
Nä jag kom hem va hon varm men lite piggare. Vi åt pizza o mös i soffan. Hon somnade i soffan o vaknade o hade då 39.3 i feber. Hon somnade om i vår säng o vaknade igen efter en timme. Låg med oss i soffan o så hel plötsligt kräktes hon. TROR hon gör det när hennes feber stiger.. men sen va det bra, ho0n somnade med oss o sov i vår säng hela natten. Hon vaknade vid halv sju o har inte haft nå mer feber sen dess..

Ruskiga febertoppar hon får min tös.. Hoppas hon håller sig frisk nu!!

Vid 9 imorse kom svärisarna hit o va barnvakt medans jag åkte ut till willys o maxi o handlade julmat o grejs.. Men hittade inga nötter?? O inga hyacinter.. får åka till maxi på erikslund idag o kika där.. När martin kommer hem. Ska hämta mamma oxå o måste handla klart julklapparna.. ligger lite illa till där nu ju.. haha.. men det löser sig nog..

Nu har vi nyss bakat pepparkakor o donat annat julpyssel.. byggt ihop pepparkakshuset gjorde svärmor, ska bara pynta det lite.. Har lite tvätt att hänga oxå.. när jag tog ur rödbetssalladen som jag köpt på willys såå ramlade botten ur o splash på mattan.. så det var bara att stoppa ner den i tvättmaskinen igen.. suck..

 

 

Men men.. :) Vad gör det...

Nu ska jag ta o lägga mig o mysa med Lina, hon vill sova säger hon o jag kan göra henne sällskap faktikst!
hejda


Kommentarer
Postat av: Carro

Låter som ni har haft en underbar dag, trots en halvfrisk Lina :)

Hoppas hon håller sig frisk nu, puss!!!

2008-12-22 @ 14:38:36
URL: http://baracaroline.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0