Lina sjuk

     

Hellu!

Inatt vaknade Lina o gallskrek o hade kissat i sängen, när jag skulle lyfta upp henne va hon stekhet.. tog tempen som visade 38.. hon va helt groggy .. min stackars tjej.. :(

Jag är ledig idag som tur är, men hon skulle gått till dagis idag iaf, men får vara hemma resten av veckan o på måndag är hon o jag lediga, så då får hon vila ordentligt innan hon går tillbaka till dagis. :) Martin får allt vara hemma o vabba imorgon, för jag har en 7.30-19.00 tur imorgon o dom timmarna vill jag ine förlora o så är det ju Martins tur att vara hemma nu. :)

Gårdagen va mycket lyckad! Shit va kul vi hade! Mycket trevliga tjejer o vi skrattade så tårarna sprutade!! :)  När vi åkte hem så va det underkylt ute o jag va ganska skraj att köra i diket.. men det gick bra, bara man är försiktig så händer det ju ingenting. :) Nästa gång blir lite innan jul då vi ska gå på bio o käka bio-popcorn.. MYS!! ur att man har såna gulliga jobbarkompisar, det är väl det som håller mig kvar.. den enda som saknas oss nu är ju vår egna Martin.. :)

Idag kan man ju säga att det snöar en hel del.. mysfaktor o jag säger som Carro, äntligen lite julstämmning!! :) Jag o Lina blir nog inne hela dagen om det inte lugnar sig lite med snöfallet, för då tar vi en promenad med Karin o Malou. Vi skulle egentligen åka till ikea idag, men det får vi ta en annan dag istället... på måndag kanske?

Ikväll ska jag med fina Camilla på ljusparty.. dt ska bli himla kul, har aldrig vart på det nån gång. :)

Nä, nu ska jag dammsuga, då jag inte hann det igår.. Lina kikar på Nils Karlsson Pyssling o käkar clemmis..

Tjing tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0