Mitt 2008



2008 ÄR SNART SLUT, DETTA ÄR MITT 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Såg min storebror giifta sig med fina Linda
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Jag hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Ja, Conny o Milla fick Liam, karin o Tom fick lilla Malou, Emma o Johan fick Ida, Sofie på jobbet fick en liten Wilma, Susanne på jobbet fick en Linus. BDB vänner, som Hanna, Frida, Sofia.. ja listan kan göras lång..
4. Dog någon som stod dig nära?: Ja, ganska nära, min kusin Jim..
5.Vilka länder besökte du?: Sverige o Åland..
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?: En bebis
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?: 7 november
8. Vad var din största framgång 2008?: Jag tog körkort!!!
9. Största misstaget?: har inte gjort nåt misstag
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Gjort illa ryggen på jobbet
11. Bästa köpet?: Våra nya sängar!! Lovley!!
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Lina såklart!!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Lina, Martin o mitt körkort!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?: Ras Cricket-Skin
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Mediokert
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Sökt annat jobb
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Ätit godis.. ;)
18. Hur tillbringar du julen?: Med Lina, Martin, svärmor o Svärfar o Mamma
19. Blev du kär i år?: Ja, ännu kärare
20. Favoritprogram på TV?: Cityakuten
21. Bästa boken du läste i år?: Underbar o älskad av alla (den enda jag läst oxå)
22. Största musikaliska upptäckten?: Öh...
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Jaha då!
25. Något du önskade dig men inte fick?: En bil... ;)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?: Kommer inte ihåg... jobbade kanske?
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Lina har vart mycket sjuk.. kunde ha vart mer frisk faktiskt
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?: Ja som alltid
29. Vilka fick dig att må bra?: Lina, Martin o mina nära vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Mikael Persbrandt
31. Vem saknade du?: Min mormor o morfar
32. De bästa nya människorna du träffade?: Har fått en underbar kontakt med Kicki o Cardani o nu hittar jag tillbaka till Carro igen


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha!!!



Den kopierar jag och lägger upp i bloggen! :) Puss

2008-12-21 @ 19:29:33
URL: http://baracaroline.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0