Tvättdag, städa o fika

God morgon!! Idag har jag tvättstuga. Inte mycket som ska tvättas, jag har bokat tvättstugan enbart för att köksmattan var i behov av en omgång i tvättmaskinen o jag bytte tiden igår till 7 istället för 17.. Ångrar mig bittert nu, men det är väl bara att tvätta o se glad ut... (nödvändigt vetande..mja!)

Familjen sover som små barn här hemma.. Lina har vart vaken en del i natt, fast jag ska väl vara glad att hon vaknar o är kissnödig än att det kommer i sängen. :) Stooora Sessan!! Men när hon väl är vaken så kommer hon ju på en hel del saker att göra, för att inte somna om.. men tillslut somnade hon om, PÅ mig!! :D

Idag annars.. ja, det händer en hel del. Martin åker efter frullen o fixar en gran o åker o lånar en damsugarpåse till vår jet-maskin.. ja, är vår påse full så är det inte lätt att få tag i nån.. men nu måste vi låna av svärisarna så jag får damsuga! :D
Så när han kommer hem så ska jag köra med snabeldraken o göra fint här så vi kan julpynta!! :) :)

Kl 14 så ska vi vara hemma hos Fred o Linda, herr o fru Antonsen på julfika/mys/träff. Mamma o Conny o dom kommer oxå dit. :)

Jo just ja, igår såg vi på Hancock.. himla bra film tycker jag.. Will Smith är ju grym, på alla viiis!! :)

Nu ska jag glutta lite innan jag dra ner i tvättstgan igen.. Over

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas ni har haft en bra dag gumman!! Imorgon ses vi :) De är på tiden!



Puss!

2008-12-21 @ 18:36:23
URL: http://baracaroline.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0