Myspysig dag!

Hejsan hej hej!! :) Dagen har hittills vart perfekt!! Jag vaknade kl 8 av att Lina ropade på mig.. fattade först inte vad det var som lät o trodde inte att klockan va mer än fem sex.. hua va trött jag va.. men det kan bero på att jag har blivit galet bortskämd med att sova på morgonen nu, men imorgon börjar allvaret.. upp kl 6 ska jag då.. fy.. mår illa av tanken att gå o jobba.. men men.. inte mycket att göra, snart kanske det blir ändring på det?!
Lämnade Lina på dagis kl 9 o även hon va på strålande humör!
Lite efter 10 så ringde Karin, o sa att hon va på G hit.. vi skulle ut o gå.. en timme traskade vi rundor innan vi gick hem hit o jag gjorde, schnitzel m potatis o grönpepparsås.. smakade gött i munnen ska ni veta! :)

Efter det så gick hon hem o lämnade vagnen o bytte den mot en bilstolen o vi flaxade ut till willys o handlade lie smått o gått..

Nu ska jag snart hämta busungen på dagis o så ska vi åka till hennes gamla dagis o hälsa på, får vi se om det kommer nå minnen.. :) Ska bli himla kul, hoppas bara att hennes fröknar jobbar.. :) Ska möta Carro utanför oxå, najs!! <3
Vidare därifrån ska vi hem till min mamma o hälsa på, det va längesen o Lina tycker det ska bli himla skoj!

Nä nu ska jag kolla runt lite här o se om man hittar nå kul.. Tjing!


Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas att dagen fortsatte vara mysig :) snart ska vi ses och det ska bli himla roligt som alltid!! Är på Mandis dagis nu, så är inne på mobilen. Hehe. Kul kul!! Puss

2009-01-09 @ 14:41:10
URL: http://baracaroline.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0