Home alone

Så najs så najs att vara hemma själv.. tomt o tyst o ingen som gnäller att jag sitter vid datorn o ingen som tjatar på mig! :D
Jag vaknade 7.35 imorse.. Fick väcka Lina kl 8. Först ville hon inte öppna ögonen, men när jag nämnde att hon skulle gå till dagis så spärrades ögonen upp o hela hennes ansikte fylldes av ett stooort leende!! :)
"Jag är frisk nu, nu ska jag leka med min bästis Matilda"
Åhh min lilla pruttis!!
Morgonen flöt på himla bra o hon hade knappt tid att äta frulle.. Hon va såå glad, så lycklig, att äntligen få gå till dagis igen o träffa sina kompisar o sina urgulliga fröknar!!
Efter jag hade lämnat henne kl 9 så tog jag mig i kragen o gick spåret.. mer orkade jag inte då min hals gör fruktansvärt ont o jag hade svårt att andas av kylan.. men jag tog mig runt ett varv iaf.. bättre än ingenting!! :)

Jag är hemma från jobbet för att jag inte har mått så bra, men på fredag ska jag gå tillbaka dit.. tvi vale.. Men jag har grymt ont i halsen, hoppas inte att det blir nåt mer bara..

Ikväll ska vi käka pizza hut med Fred o Linda. Det ska blir roligt att träffa dom o träffa Conny! <3

Annars idag ska jag inte göra nånting.. jag ska bada strax o sen ska jag ta o lägga mig i soffan o kolla på Mamma Mia. Vi såg en del av den för längesen (ja när vi fick den av dig Johan) men Martin tyckte den va skitdålig.. så idag har jag tillfälle att se den, själv!! :)

Ha en bra dag alles.. Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas du får en alldeles underbar dag gumman, det förtjänar du!!

Puss

2009-01-07 @ 11:53:02
URL: http://baracaroline.bloggspace.se
Postat av: Josefin

Hoppas att du mår bättre snart..

2009-01-07 @ 14:31:41
URL: http://yozefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0