Fakta som inte är så intressant.. men ändå.. ;)

1. Hur gammal är du om fem år? 33...
2. Vem var den sista du träffade? Plogkillen.. :D
3. Hur lång är du? 175 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? SOS
5. Vem ringde du senast? Camilla
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Karin: Vi kommer dådå..  SOSses imorgon, roooligt! :)
7. Vad är dagens planer? Svärisarna kommer, Conny, Milla & Liam & mamma oxå!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på.. sms ibland, men ibland ringer jag upp för att jag inte orkar skriva..
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skild sen 87
10. När såg du senast din mamma? Igår
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du idag? 6.40
13. Har du någon gång hittat en katt? Nee
14. Vilken är din favoritplats? Mitt hem! Äntligen!! :D
15. Vilken plats föredrar du minst? På maxi en löningshelg.. )
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Hm.. då är barnen ganska stora.. antagligen kanske vi har köpt oss ett hus här i närheten, eller så bor vi kvar här..
17. Vad skrämde dig som barn? Hm.. vet inte..
18. Vem fick dig att skratta senast? Noel sprang förbi här nyss, han är såå hjulbent.. hehe, ser ganska rolig ut!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nee, har/hade NKOB hos pappa
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.. 3 st, 2 döda & 1 levande!
21. Sover du med eller utan kläder på dig? På: tshirt, trosor, raggisar & pyamasbrallor.. vaknar att jag bara har tshirt & trosor på.. :)
22. Hur många kuddar har du i sängen? Jag har 1, Martin 2 & så 1 i mitten, till nåt barn om han eller hon kommer in på natten.. ;)
23. Hur många landskap har du bott i? 2. Västmanland & Uppland
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Joho!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Går nästan aldrig barfota, fryslort!
26. Är du social? Ja, för social ibland.. ;)
27. Vilken är din favoritglass? Magnum mandel
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bli skuldfri & resa, lägga undan till barnen & shoppa loss.. ;) Skulle bo kvar här!
29. Tycker du om kinamat? Älskar det, är så sugen & har vart det läänge!
30. Tycker du om kaffe? Nää.. bläk! 
31. Vad dricker du till frukost? Te
32. Sover du på någon särskild sida? Höger är min sovsida
33. Kan du spela poker? nepp
34. Tycker du om att mysa? Såklart!!
35. Är du en beroendemänniska? Japp, facebook beroende säger min man.. ;D
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ne
37. Vill du ha barn? Inte fler än mina älsklingar..
38. Kan du några andra språk än svenska? Nja.. knackig engelska & förstår väl när mamma prtara norska..
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Saker till mina kids..
42. Äger du dyra smycken? Vigselring, guldhalsband..
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej fy farao!! 
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Naturdiet shake
45. Vem är den roligaste människan du känner? Mina barn!
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett ärr efter två kejsarsnitt & ett ärr på mitt knä efter en vurpa i gruset i höstas
47. Vad har du för ringsignal? iPhone signal
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja ett nattlinne
49. Flirtar du mycket? Inte nu längre
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I mitt badrum när vi bodde på bjuris!

51. Kan du byta olja på bilen? Japp, lärde mig det nyss
52. Har du fått fortkörningsböter? Näpp
53. Vilken var den senaste bok du läste? Var väl nån till Lina
54. Läser du dagstidningen? VLT.se
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nää
56. Dansar du i bilen? Händer att man dansar & sjunger ;)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rock klassiker, RIX fm & P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Inköpslista
59. När var du i kyrkan senast? När Emelie & Markus gifte sig!
60. Vilka personer utmanar du: Alla som vill! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0