Inflyttade!

God förmiddag! Nu så.. det känns så bra ska ni veta.. vi har det perfekta radhuset för en familj på 4.. inte för stort & inte för litet.. alldeles, alldeles underbart!! :D

Flytten gick som sagt massa bra, det flöt verkligen på & grabbarna var så duktiga.. jag hann lixom inte med.. var bara med & pekade känns det som.. ;) Allt är upp packat.. nu ska bara resten av tavlor & hyllor upp, vilket jag & Martin får göra tillsammans i helgen! :) Lika bra det, vi är ju två om detta.. ;D

Jag är kär i detta hus.. älskar det & går bara omkring & myser.. känner ett sånt lugn! :) barnen trivs oxå.. Noel har ju ett rum nu & han bara älskar att leka i det.. i hans rum, med hans leksaker!! :) Han sover bra om nätterna, värre med Lina, katterna väcker henne genom att hennes rum är en autobahn.. :S Men ikväll stänger jag hennes dörr helt.. så sover hon nog, min sessa!

Bilder kommer snart! :D

Annars, den 17:e januari börjar jag jobba igen.. varje måndag & varannan helg! Vilket kommer bli typ 40 %.. känns skönt! Komma ut lite.. har ju gått hemma i 1 år & 7 månader, vilket är för länge tycker jag.. Så ut i livet igen litegrann! :D

Nu ska jag borsta tänderna på Lina & så invänta Emma & Ida.. :)

Ha en bra dag alla som förtjänar det!

GRATTIS Maria Thörn på din födelsedag idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0