Utmaning nr 2 Dag 1



Dag1 - Presentera mig själv

Jag heter Nina Carola Elisabet Jansson.. föddes en vinterförmiddag den 27 februari 1982 kl 10.46 på Västerås BB.. 3600 g & 49,5 cm. Hemma väntade min storebror Fred. :) Jag växte upp på bjurhovda med min mamma, storebror Fred & min lillebror Conny.. Min pappa flyttade när jag var 5 år.

Jag gick i skolan på bjurhovda skolan/östra bjurhovda skolan/barkaröskolan/nybyggeskolan/vårdgymnasiet. Har flyttat 14gånger i mitt liv men känner nu att jag är hemma! 

Jag är lyckligt gift med min underbara Martin, tillsammans har vi 2 underbara ögonstenar. Lina född i september 05 & Noel september 09.. Jag är otroligt lycklig med min fina familj, trots vardagsgnabb.. Har aldrig känt så för nån som jag känner för Martin.. aldrig!! Han har fått mig att landa & vara den jag är idag & jag älskar honom såå mycket för det!!

Vi bor i ett litet radhus i hummelsta & här bor även våra katter Alfred & Madicken! :) Syskonkatterna som är dom mest mysiga katterna & som tar all den behnadling barn kan ge dom.. ;)

Jag jobbar som undersköterska när jag inte är mammaledig med Noel.. Jag vill aldrig ha fler barn men jag älskar bebisar, tur att vännerna får barn.. ;)

Jag är snäll mot dom som är snälla mot mig.. jag är envis & kan vara tjurskallig & oerhört långsint om jag sätter den sidan till.. har pms humör som jag helst skulle vilja vara utan.. Jag är för det mesta glad & älskar att prata.. kan inte få tyst på mig.. säger vad jag tycker, ibland säger jag kanske för mycket.. ;)

Jag älskar att träna & röra på mig.. softa i soffan är ju iofs mycket skönt det med.. är mycket svag för choklad & lakrits.. men har karaktären & kan hålla mig om jag vill.. som ni alla vet så kämpar jag med min vikt & allt det har blivit en livsstil för mig.. just nu står vikten still.. men 41 kg har jag tappat.. :)

Jag har mina vänner & jag har valt dom med omsorg.. har svårt att lita på folk efter att det finns dom som har svikit mig så hårt..

Ja det var lite om mig, skulle kunna fortsätta, men ska åka till västerås & sen hämta hankatten i enköping hos vet.

På återseende!




Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0