Utmaning nr 2 Dag 13

Dag 13 – Den här veckan

Ja, denna vecka är det ju juuuul!! Underbara jul! Till denna veckan tillhör även, julstress.. så är det varje år! Spelar ingen roll lixom.. men det hör ju till & det är mysigt, men det skulle ju inte göra om man nåt år slapp handla julklappar tillsammans med hela sveriges befolkning? ;D Denna veckan, idag ska jag till mitt jobb på julfika & få mitt schema, spännande!

Nu ska jag göra mig iordning.. tar sin tid det med nu för tiden.. ;) Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Lena - Mamma till Ian

Jag ska med till mitt jobb idag för att få mitt schema. Under denna tiden som jag har vart hemma har dom bytt schema 2 gånger..



Det är jätteskönt att slippa handla julklapparna med hela Sveriges befolkning. Vi har vart klara sen i början av November =)



Ta det lugnt nu när du åker till Västerås....



Kram

2010-12-22 @ 08:16:06
URL: http://trollflikka.blogg.se/
Postat av: Lena - Mamma till Ian

På ett sätt är det bra att lägga sitt eget schema, har själv gjort det förut och det kändes väldigt bra. Då kunde man planera in att man skulle vara ledig om det var något viktigt som man skulle göra.



Ian sover oftast 2 gånger per dag, det varierar från dag till dag. Det brukar bli 2 tupplurer som är mellan 1 timme till 1½ timme varje gång. Men jag vill få ner det till 1 gång per dag, men ibland går det inte att ha honom uppe då.



Huggisarna är inte roliga, Ian fick sina hörntänder för ett tag sen och det var inte roligt. Men nu är det huggisarna som är på väg..



Ha en underbar kväll!

2010-12-22 @ 21:05:09
URL: http://trollflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0