Utmaning nr 2 Dag 6 & Dag 7

Dag 06 – Min dag (gårdagen)

Dagen började kl 6 då min fina 1 åring vaknade & tyckte att det var mer än morgon, jag var helt paj, då jag hade sovit dåligt den natten.. Vi gick ner iaf & efter en timme vaknade Lina. Vi mös med adventskalendern & frukost efter det.. På fm åkte vi ut på landet, gjorde julpyssel, lekte ute i snön & inne, blev bjudna på lunch & umgicks! Åkte hem efter Noel sovit ute i vagnen. Jag duschade, sminkade mig & stekte köttbullar för att möta Martin i dörren & vinka hejdå till familjen..

Åkte & plockade upp Kicki & Martina för en teamträff hemma hos fina Gunilla.. hade väldigt kul, skrattade roligt
& vi hade en massa att prata om.. Behövde verkligen komma ut & träffa fina tjejer & bara var jag! När Kicki började sluddra & nicka en del så var det dags att köra hem henne.. ;)

Kom hem vid 22.40 till ett sovande hus.. jag gjorde mig klar för sängen & somnade bums efter en förträffligt trevlig dag! :)

Dag 07 – Min bästa vän

Jag har min fina Camilla.. tänk vilken klippa.. det kan gå nästan en vecka innan vi pratar men vi vet exakt vart vi har varann.. henne kan man vara ärlig mot & hon kan vara ärlig mot mig.. kan ringa henne & bara gråta & skrika i telefonen.. Min babe!

Karin är oxå en av dom.. hon är en sån man kan prata med allt om, hon dömmer ingen & hon snackar aldrig skit! En riktig ängel utan vingar! Kakan i egen hög person!

Det är mina två älsklingar! <3 Kan inte välja mellan dom två, dom är & kommer alltid vara mina bästa.. brukar tänka på det.. dom är totalt olika, men ändå mina bästa.. kanske därför dom är det? Annars hade dom inte haft en delad 1:a plats.. ;)

Älskar er!

 

Kommentarer
Postat av: Camilla

VAd söt du är gumman. :) Visst är det som du skriver. ATt vi vet vart vi har varandra utan några krav. Det är nog det som göra att vi funkar så bra ihop.. om man nu kan säga ihop när vi träffas så sällan..



Älskar dig med. Du är bäst. Kram!!

2010-12-16 @ 16:48:25
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0