Kallt & blåsigt!

Hallojsan! Efter dagislämningen idag så gick jag & Noel ut & gick vår runda. Det var kallt & blåsigt.. inte skönt alls.. Men runt kom vi! :P Kalorier brände jag & Noel satt & "pratade" i vagnen.. ;)

Var så kom in, var jag bra frusen.. Noel tog även sitt kåvepenin & hällde ut över sig, mattan & sen traska han iväg & kåvepenin blir bra kladdigt.. ;) Vart dusch för både honom & mig..:P Ska hämta ut ny kåvepenin åt honom på em.. Unge! ;D

Idag blir det marknad för hela familjen när Martin slutar, i Uppsala.. :) Ska bli mysigt & göra nåt allihopa!

Igår satte vi igång med packningen.. men nu har jag inga kartonger kvar.. hade iofs bara 2.. ska ragga lite på willys idag. :)

Noel är iaf piggare.. lite hes är han, men annars ok.. tar sig för örat lite då & då.. inatt sov han i sin säng hela natten, wiho! Det var längesen! :D

Saknar Fred & Linda.. Hua.. vad jag saknar dom.. har inte setts sen vi var där i somras & det känns verkligen! Hoppas att dom kommer hit nåt snart, vi har varken tid eller råd att åka nu innan flytten.. hoppas ni förstår det? Saknar iaf er massa massa!! <3

Kollade på biggest loser sverige igår.. ser ni på det? Alltså.. jag vart sne igår.. Spogge, han behöver ju verkligen vara där.. vill bara söka upp honom & ge honom en kram.. han verkar ju vara så otroligt go! Tyckte att allt var orättvist igår & det finns andra som är där som inte behöver det lika mkt som han, nu kanske det har gått bamsing bra för honom.. men ändå.. smärtade i hela mig när han fick lämna igår.. var bara tvungen att skriva ner det.. :)

Nu ska jag & Noel snart åka & hämta syrran på dagis! Sen hem & greja lite innan vi åker till Uppsala & möter upp pappan! <3

På återseende på er folket! Vilka ni nu är.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0