Mycket händer..

Halloj! Ska försöka ge mig på en uppdatering via min lur.. Dagarna bara flyger förbi.. I söndags vart min stora tjej 5 år!! :) kan inte fatta hur fort åren kan gå & hur stor hon verkligen är nu! Hon är en duktig tjej som klarar mer & mer själv! Jag är så stolt över att vara hennes mamma & få se hennes utveckling dag för dag! Hon är vår lilla prinsessa med stort P.. Hon är så nöjd över sin födelsedag & alla fina paket hon fick! Jag vill verkligen tacka alla som kom igeIMG_0919.JPGn! Ni förgyllde hennes dag & jag är så lycklig över att ha mina sanna vänner! Som kommer hit & firar mina barn! Ni är guld allihopa! Ja Noel fyller 1 år på torsdag! Kan inte fatta fet heller.. Jag blir fan skraj av att åren går så fort som dom gör.. I snart 1 år har jag vart 2 barnsmamma.. O Noel år verkligen den finaste bebisen i hela världen & den snällaste & den gladaste! Han kör just nu med sin traktor, upp på väggarna & över möbler.. :D i brummar hel tiden.. Han är verkligen en liten pojke & ingen bebis längre.. Fast han kommer alltid vara min lilla bebis kille.. <3 ja han blir 1 år.. & alla paket är inhandlade.. Nu ska jag bara göra ett kort till honom! Älskar att göra mina egna kort! Blir så mkt mer personligt då! :) Ang. Vår dator.. Den har avlidit.. Per har vart en klippa som har räddat alla bilder! Men man kan se den som död sa han.. Han og med sig vår äldsta dator hem & ska kika igenom den.. Har lixom ingen lust att köpa en ny.. Men man kanske måste.. Hoppas han kan fixa denna.. Men jag litar på Per till 110%!! :) Jag saknar Västerås.. Eller iaf mina vänner där & den samvaro jag har där.. Känner inte en käft här.. Jo hyresvärden & hans fru.. Men inget vi umgås med.. Sen har vi ju dom andra grannarna, men ser dom sällan tyvärr.. Ja jag saknar mina vänner det gör jag, jag är ju ganska social av mig, men jag har svårt att bas glida in i ett samtal dom pågår mellan 2 mammor på dagis.. Ja det är svårt.. Jobbigt just nu.. Nu ska jag hämta lina om lite mer än en timme.. Vad gör vi då? Jo vi åker hem, Lina vill säkert kolla på film & Noel leker en stund.. Jag klättrar snart på väggarna.. Behöver börja jobba känner jag.. Eller skaffa lite vänner.. Men det är fan inte så lätt.. Nä ska runda av här.. Vart deppig nu! Tur att jag har en sån underbart vacker familj som lyser upp min tillvaro!! <3 OVER

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag förstår dig så väl,så känner jag här me, har alla mina nära vänner kvar i västerås, lärt känna några här men blir inte på samma sätt.



Kram

2010-09-14 @ 13:47:22
URL: http://filippamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0