Idag är det sådär..

Halloj! Dagen idag är sådär.. jag känner mig låg & lessen.. varför tänker jag inte gå in på här, då jag vet att det är människor som inte behöver veta allt, läser detta..

Men mensen startade & gör sitt lilla till.. fy bubblan va jag hatar mens.. blä!!

Dagen ska väl fortsätta bra hoppas jag.. vi ska efter lunch åka hem till Vickan & hennes barn.. Vickan får mig ofta på bra humör, snacka om positiv & glad person! <3 Är så glad att jag har henne & att jag lärt känna henne! Är tacksam över att den mest elakaste människan förde oss samman.. inte tacksam till henne, men till hela vänskapen med Vickan! :)

Äh lägger ner här nu, en positiv sak är ju att jag har mina älskade barn! <3

Btw.. 1 kilo minus igen, snart 45 kg ner! :)



Vickan på kryssningen vi gjorde i sommras.. galenpannan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0