Nu är det nära!

Halloj! Ja nu är det nära, tills jag börjar jobba 50 % igen! Känns bra, jag behöver verkligen det.. Älskar ju såklart mina barn & älskar att vara med dom, men jag älskar även att jobba.. jag har gått hemma sen maj 09 & det är inte helt ok tycker jag! :S Men vad gör man när man har såå ont att man knappt kan röra sig! När man knappt kan vara med sin dotter.. fy bubblan så jag mådde.. känns bra att veta att jag aldrig ska vara gravid igen, skulle aldrig orka det! ;)

Men när man jobbar så uppskattar man sin ledighet mera iaf! Det vet jag & alla andra som jobbar.. ska bli härligt! Så nu jobbar jag varannan helg & varje måndag! :D

Idag & igår har vart hemmadagar.. Noel är lite förkyld & Lina är en sån där som bara inte vill leka i sitt rum, inte vill göra saker på egen hand.. jag ska vara häst, då är hon nöjd.. :S Fattar inte, hon har ett helt rum med saker, men inte ska hon leka.. jo om jag är i Noels rum & leker med Noel.. för det är farligt att vara uppe på sitt rum själv förstår ni.. orka!!

Imorgon ska vi till Sofia & hennes kottar & hälsa på.. ska bli trevligt, slipper man vara hemma några timmar.. ;D

Nä nu ska jag nog vila mina ögon en stund, har ont ont i ryggen & måste kanske be Emelie om massage..

Ha en bra dag alla, eller ni få som verkar läsa iaf! :D Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0