Barnlediga!

Hejsan! Idag ska vi få vara barnlediga, tills imorgon! Ska bli skönt att bara vara jag & min man i ett dygn! Får se vad vi hittar på, ikväll ska vi iaf äta tapas! Är så sugna sen vi åt det med Fred & Linda när vi var på Gotland sist! Det är ju så himla gott & så mysigt! :D Martin vill åka till ängsö & gå spökvandring! Skulle ju vara lite coolt, ska ringa dit & höra med dom, när, var & hur! :)

Igår var vi hos Thörn:arna på jättesmarrig korv med bröd middag, trevligt sällskap & lek! Noel kramade omkull stackars Liza.. Men det är ju inte så lätt att förstå att hon inte är lika stor eller lika stark.. ;) vi hade med oss paket oxå till 1 åringen! Tror bestämt den uppskattades! :) vi ses snart igen! :)

Vädret är så där.. Skulle gärna ha varmare än 17 grader.. Men det ser bra ut på onsdag.. Hoppas det blir fint då så vi kan åka & bada, nu har det brända lagt sig & jag är redo för solen igen! :P

Fick ett samtal igår & vart såå himla glad.. Det värmde så himla mycket & jag vart helt överlycklig, känns bra! Massa bra! :) känns bra att pusselbitarna håller på & faller på plats & att mitt liv blir som jag vill ha det & att klumpen i magen sakta försvinner! :) <3

Nu måste jag hålla ögonen på vägen.. Mår lite illa.. Är på väg till barnvakten! På återseende!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas ni får en underbar barnfri kväll. Spökvandring låter ju mysigt men när jag väl vore där skulle jag nog uppskatta hemmets trygga vrå mer. Haha!

Kram!

2011-07-04 @ 11:55:12
URL: http://camorr.blogg.se/
Postat av: Frida

Ta spökvandringen! Den är jättemysig och blir du rädd har du ju Martin som skyddar dig ;-)

2011-07-04 @ 15:27:11
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2011-07-07 @ 13:39:32
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0