Seg dag!

Hallo! Idag har d vart en seg dag.. Men jag har väl bara mig själv att skylla..

Igår kom Vickan hit.. Vi köpte Kina mat & hade massa trevligt! När barnen somnat så drack vi lite vin & öl.. Ja jag kan inte säga att d vart några mängder.. Men damn va seg jag har vart idag & huvudet har värkt.. Fy bubblan.. Inte värt att må så dåligt dagen efter.. Men men..

Idag så har vår katt Madicken blivit kastrerad.. Lider verkligen med henne! Hennes sår ser ut att göra ONT!! Har hämtat ut smärtstillande till henne som hon ska få!

Imorgon är d midsommarafton.. Ännu en högtid.. Ska fira dagen med mamma & svärmor & svärfar! Ska bli trevligt! Nä usch va trött jag är.. Sängen lockar mig grymt! Men först: chips & dipp!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad olika det verkar vara.. När vi steriliserade Nova var det aldrig något tal om smärtstillande och hon verkade heller inte lida överhuvudtaget. Busade redan på kvällen och jag sa till Jimmy att sådär pigg skulle inte en annan vara om man opererat bort äggstockar o gejs. Värsta kejsarsnittet ju. Däremot dagen efter så sov hon nästan hela dagen.

Hoppas Madicken får en lugn natt och att hon inte behöver få så ont. Lilla Misse-Musen.



Gud vad jag är sugen på en ordentlig fylla. Lär väl få vänta ett bra tag men sen mååste vi festa!! :)



Kram o sov så gott! <3

2011-06-23 @ 21:57:53
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0