Tjoho!

Imorgon ska jag äntligen träffa min fina underbara Camilla på en lunchdejt! Det var inte igår vi träffades hon & jag på tu man hand sådär, ska bli super! :D Hon är verkligen en vän som alltid har funnits där & som det kan gå veckor mellan våra samtal, men jag vet att hon finns där, att hon är som vanligt & det är inga konstigheter.. Henne kan jag ringa till & gråta & spy galla till, hon lyssnar, ger råd & bara finns, samma gäller vise versa! Hon är en klippa, har ett hjärta av guld & är såå snäll!! Jag älskar dig vännen, för alltid!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är så go så hjärtat smälter! :) det du skriver är så ömsesidigt. Ska bli supermysigt att träffas imorgon. Var ju som sagt inte igår o jag kan inte minnas när heller faktiskt?! Kan du? Alltså som vi hittade på nåt utan barn.



Sov så gott nu så ses vi imorgon. Puss o gull!

2011-06-21 @ 23:54:21
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0