Glad dag!

Tjoho! Idag är det en bra dag, mår bättre än vad jag gjort på länge & det känns ju såklart toppen!! Morgonen med mina älskade barn har vart så himla mysig!! <3 inget bråk, inget tjafs & inget tjat! Dom slog upp sina blå lite innan 5.30. Min man gick ner med dom & jag vaknare till tills 6 tiden.. Gick ner & Martin åkte till jobbet. Jag & barnen mös framför barn tv & sen vart det god frulle, även den i lugn & ro! :D

Jag tänkte framåt 8.30 att jag skulle testa en handling på Willys med kottarna, sagt & gjort! O vet ni? Det gick lysande!! :D Noel vill ju såklart inte sitta i vagnen, men han gick fint & lyssnade på mig!!! :)) helt underbart, detta kan bara betyda en sak: min bebis börjar bli stor!!! Jag fattar såklart att det kanske inte är varje gång han är så tillmötesgående, men idag var han det & Lina var självklart duktig hon med, hon hjälpte mig med Noel & var den bästa syrran! Kom ut från Willys, stolt som en tupp över mina barn & inte en gnutta svettig! ;) berömde dom hela vägen hem & som belöning fick dom varsin läkerol ask! ;D

Vi hann vara ute & ha lite frukt/riskaka stund innan jag lämnade mina älsklingar på fritids & dagis! <3

Jag pw:ade 5 km, nöjd & glad & på lätta fötter! :D sen hem & gjort en god middag till mina tre kärlekar & ätit lite rester. :) betalat räkningar & donat lite. Nu badar jag & ska ta & lägga mig på rygg en stund innan jag ska gasa till jobbet! :)

Bokade hotell igår, 1.5 km från Globen! Så nu längtar jag ännu mer tills på torsdag när jag & min kärlek ska ha egentid & mormor kommer & är med kidsen! Roxette, öl, hotell natt & mycket skratt & kärlek, DET är vi värda!
tjong tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0