Mässa..

Hallu lu! Idag har jag & halva jobbet vart på Stockholmsmässan & äldreomsorgsdagarna. Jättekul & trevlig att göra nåt annat & umgås med kollegorna utanför jobbet! Lyssnade på 2 mindre roliga föreläsningar & 3 super givande & lärorika. Han Mikael Andersson som föddes utan armar & ben, men den livsglädjen han hade, den humorn & ja allt.. Han berörde mig djuupt, längesen jag vart så berörd av ens historia! Herrejisses! O klara sig i vardagen helt själv! Tänk! Jag ska aldrig mer klaga över nåt & vara onödigt bitter.. Ska vara tacksam för det livet jag lever & bara se möjligheterna. Vilken kille, vilken energispruta! Nä han va grym! Tack Micke för det, jag behövde den sparken i röven! Tack!

Ska snart ta mig en dusch & sen krypa ner under täcket & vara glad över allt jag har i mitt liv! :) Natti! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0