Kalas dag 1 denna helg!

Hallu lu! Ja då var d dags för kalas igen! Idag är det kalas för släkten, ska bli jätteroligt! :D Imorgon kommer det en massa vänner & en del släkt oxå! :) vi har förberett bra här hemma tycker jag allt! Ska svänga ihop lite tårtor snart! :)

Jag har nyss vart ute & sprungit en runda, Lina ville med på cykel. Jag var lite orolig att hon skulle tjata & gnälla, men hon trampade på & jag fick maxa joggandet för att hinna med, när vi kom hem så sa hon att det kittlades i hennes ben, min duktiga tjej!! :D jag är så stolt över henne! Bra för henne att röra på sig oxå! Hon gick ju på fotboll, men sa att det var tråkigt.. Man kan ju inte tvinga henne, ska kolla om fet finns dans eller gympa för henne istället.. För det säger hon att hon vill.. Bra med aktiviteter, för hon är en aktiv liten tjej! :)

Nu ska jag studsa in i duschen! Välbehövligt kan jag lova! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0