3 års trots & stor tjej!

Hejsan hej! Ännu en vecka har snart gått förbi, idag jobbar jag kväll & imorgon till 14, sen ledig helg! Ska bli så in i norden skönt att vara ledig!!
På lördag ska jag & kidsen åka in till Västerås med mormor´n & Noel ska få klippa sig hos frisören! Ska bli spännande & se om han sitter still & hur snabb frisören är.. ;) Tänkte han skulle få en frisyr pojken! :) På söndag ska vi till familjen Thörn & det ser vi framemot massa.. det var inte igår vi sågs, fast vi bara har 10 minuters bilväg mellan varann.. men så är det när alla har fullt upp all the time! :)

Imorgon är det endast 2 veckor kvar tills vi åker till Gotland & våra favvo darlings! Ska bli sååå roligt!! Längtar verkligen!!

På tal om Noel.. jag börjar ana en viss 3 års trots.. "/ Idag när vi gick från skolan & skulle gå till dagis, så sätter han sig ner på gräsmattan i protest: Nee gåå.. Nee åka vagn.. Nonne sitta (Noel sitta).. Jaha, det slutade med att jag fick bära honom några meter.. Han kan bli en riktig tjurskalle om han inte får som han vill.. Dumma mamma.. har börjat komma nu.. Skitunge! ;) Fast hittills är det helt klart hanterbart & han visar ju att han oxå har en stark personlighet, vilket jag älskar!

Han är oxå såååå himla mammig.. Igår klättrade han på mig medans jag förskökte laga mat.. Miiiin mamma.. sitta tnä.. (knä) Miiiiiiin mamma, Nonne Mamma.. ja så låter han.. ;) Goskillen! <3

Lina, hon blir bara större & större & man märker ju så himla mycket att hon är snart 7 år.. Igår så hjälpte hon mig att laga mat, hon älskar att hjälpa till i köket, hjälpa till över huvudtaget faktiskt! Dammsuga sitt rum & sånt t o m än så länge.. Vet ni! Igår tog hon silvergrodan.. hon simmar nu, helt själv!! GALET!! :D
Jag blir så sjukt stolt över henne.. min lilla fisk!

Ja barnen är ju typ uppväxta på badhus & ingen av dom är rädda för vatten, vilket jag tycker är underbart!

Helt makalöst! Händer saker hela tiden & ibland måste man verklgen stanna upp & njuta! jag måste lära mig det, men det kommer sakta men säkert!

Har hunnit träna, joggade/pw:ade.. skönt & härligt att känna att kroppen jobbar. Jag ska nu upp i Linas rum & rensa hennes garderob, såg på en annan Lina´s blogg att hon gjorde det & jag vet att jag måste göra det här med.. så ska göra det nu.. Sen lunch, är hungrig, frukosten förbrände jag väl av att lämna kidsen.. ;)

På återseende! Bjuder på några bilder från påsk


Barnen öppnar påskpresenter på påskafton. En varsin bok & kläder



Sen dom 2, kunde inte motstå.. ;)



Busar hos farmor & farfar på påskafton!



På bryggan vid ramsjön <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Visst är det sjukt hur snabbt våra barn blir stora. Helt galet. Trotsen klarar man sig ju gärna utan men annars är det ju roligt att se hur de skaffar sej egna personligheter. På gott och ont.. haha :D

Linus har också tagit en massa sim-märken. Det är roligt när de blir så stolta :)



Ringas snart!? Kraam

2012-04-19 @ 20:54:01
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0