Dumma hosta!

Noels hosta är värre nu.. Mer retlig & den gör att han kräks. Har nyss kräkts av hostan när han sov middag på soffan. Jag hann fram med lilla hinken, men en del kom på hans tröja & på hans cars-filt. Ledsen kille vart det då, såklart!
Han snorar mycket mer nu, så nu har väl allt brytit ut & hoppas att det snart tar en vändning!

Usch! Känner mig så otroligt maktlös! Jag kan inte göra annat än ge den lilla hostmedicinen, ha högt under huvudet, ger även nässpray, för avsvällande. Trösta, klappa & ge vatten.. Jag lider med honom så mycket & han behöver ju sova! Natten har vart hemsk.. Vet inte hur många hostattacker han hade & jag var som en jojjo mellan min & hans säng! Att jag sover dåligt kan jag ta, men min lill kille!! Nu har han sovit endast 25 minuter på middan.. :(

Blir hemma med honom veckan ut. Jag jobbar helgen & så hoppas jag verkligen att han är fit for fight på måndag!

Vi var ute i 2 timmar på förmiddagen, ska gå ut om en stund igen. Titta lite på pippi med "Nonne" först! Lina följer med en kompis hem idag & Martin hämtar henne efter jobbet. Stora tjejen! <3

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0