Sitta ner

Vad är det?? Är det nåt man kan äta.. Eller påtal om äta.. Så är det väl DÅ man sitter kan jag tro.. Det är fullt ös just nu.. Jag säger inte att jag inte gillar det, för jag tycker om när det är liv & rörelse & att det händer saker hela tiden, jag tycker om att jobba & allt annat som händer i mitt liv..

Läste ett citat just nu: När man haft bråttom länge. Måste man stanna upp & vänta in sin själ..

Stämmer bra, så nu ska jag stanna upp & läsa för min lilla kille, som btw kissar & bajsar på pottan mer & mer ofta nu för tiden! Stolt mamma!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Se upp så att du inte sliter ut dig bara honey :)

2012-04-19 @ 09:34:39
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0