Stackars Noel!

Noel somnade ganska fort ikväll! La honom i hans säng & gick ner på toa. När jag satt på toa så börjar han tok hosta! Martin springer upp & Noel har hunnit kräkas av den dumma hostan. Han kräks lite mer här nere & en gång till i handfatet.. Slem tror jag, sen vart det lugnt.

Martin lägger honom igen & jag har fått tagit min efterlängtade dusch! Noel har vart väldigt mammig & klängig på mig idag. Resultat: glass i håret. ;)

Hoppas Noel får sova nu när han somnat om.

Vi har vart ute i 3 timmar idag jag & kidsen! Va härligt det är med sooool :D barnen var såå glada! Jag med & många grannar att prata med, tills himlen öppnade sig. ;)

Nu ska jag äta chips.. Hejsvejs! Håll tummarna nu att min Noel får sova!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hosta måste också vara djävulens påhitt. Precis som magsjuka. Stackars Noel vad jobbigt han har det. Hoppas det är något bättre idag.

Kram babe!

2012-04-25 @ 11:15:32
URL: http://camorr.blogg.se/
Postat av: Josefin

Men stackars lillkille... hoppas han kryar på sig fort!

2012-04-25 @ 12:17:08
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0