Första advent!

Hej! Vaknade strax efter kl 7 idag, sovmorgon för att vara mina barn.. Jag är såååå genomförkyld, snorar & hostar så jag håller på att bli galen! "/ det var super längesen jag var så här förkyld! Skallen sprängs i bitar känns det som, hosta är en pina.. :(

Ja det är synd om mig! Påriktigt!

Men men.. 1:a advent ändå, åt mysig frulle med julbröd & kaffe. Vi ska som
alla år åka till Uppsala & titta på julskyltningen, fika på landings & se på raketerna uppe vid slottet! :D läääängtar!

Nu halvligger jag i soffan, vi har spelat memo & Noel vann.. Han var så duktig på det! :) Lina leker med sin kompis & Noel leker i sitt rum! :)

Dags att ta lite Ipren.. Ha en fin dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0