Syskonkärlek..

Hej hej! Idag, fredag så är vi lediga jag & mina barn. Martin jobbar, men slutar 13.. Najs! Jag har hunnit en hel del redan då mina juveler inte tycker om att sova på morgonen.. Kan även meddela att syskonkärleken flödar som aldrig förr.. Herrejisses vad dom gapar, skriker, slår varann & lever rövare.. Ska gå ut med dom ett tag, men tycker det är lite tidigt än..

Ska ringa läkaren idag, Noel fick feber igår kväll igen & idag är den borta.. IGEN.. blir gråhårig på detta & ska ringa & kolla om vi får komma in med honom på en besiktning eller vad dom tror.. det är ju inte normalt att få feber en dag i veckan kan jag tycka? Han är förkyld nu med.. Men det är han jämt.. Hör frasen dr säger: Det är bara ett virus.. Men vi får se, har bytt vårdcentral då vi inte var nöjda med den innan..

Han är iaf pigg & glad idag & härjar vilde här hemma. ;D Han har blivit vild! Men det är väl åldern? ;) Detta är en utav många saker han pysslar med: Han jagar Lina med en leksak, en bok eller nåt annat man kan kasta, Lina blir livrädd, springer iväg & skriker som om han håller på & har ihjäl henne, han efter kastar saken han har i händerna mot henne, han träffar ofta faktiskt.. Han hånskrattar & gör om samma procedur. Försöker säga till Lina att inte skrika & inte springa för det är ju det han tycker är super spännande! Men jag förstår henne.. Han retar gallfeber på henne. Det är hans bästa just nu! ;D Tur dom är så otroligt fina mina älsklingar!



Mina prinsessor! <3



Det bästa Noel vet att göra, för han vet att han får en reaktion är att hälla ut saker, t ex när han får popcorn, ostbågar, ja saker i en skål, så tar han några, sen ligger resten på golvet, han garvar & trampar helst i det.. Imose fick han tag i yoghurten & häller ut hälften på mattan i köket.. Som sagt, tur att han är det vackraste! ;)



Noel med syrrans brillor. ;P

Vi var iaf alla på ridskolan igår. Det var kallt som tusan för mig & Noel, så vi höll oss mest i stallet & klappade & tittade på dom andra hästarna. Spännande tycker Noel.. "Mååååmma hättar" Jag hade ju velat se mer av Lina när hon red, men Noel vägrade vara med Martin & vrålade efter mig.. Lite såg jag & jag är grymt imponerad, Lina är så himla duktig & så orädd, vilket är superbra!! Hon borstar & grejar & travade & ja hon kunde så himla mycket! Min stora fina underbara prinsessa!! Ville ta kort på henne när hon red, men det gick ju då inte, plus att det var för mörkt. Får ta sen, för Lina kommer alldeles säkert vilja gå kvar här & det ska hon såklart få. :D



Lina en annan gång som inte jag eller Noel var med.



Yret & Ina. Linas hästar hon rider på. :)

Nu ska jag göra nåt annat.. vet inte vad dock.. ta det lugnt & mysa med mina kottar. Lina kikar på bompa & Noel kör med sina bilar. :) På återseende!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hahaha, ungar! Jag förstår Linas reaktion och även Noels glädje i det hela, men vilken cirkus det blir :) Vårdcentralar kan vara härliga, antingen är det virus eller så får man svaret "ta två alvedon". Den vi har nu är dock okej, än så länge iallafall. Vad rolgit med riskolan, kul när dem börjar intressera sig för saker!

2012-02-17 @ 09:43:55
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla

Haha. Garvar läppen av mig år kortet när Noel har klänning. Så söta :)

Jag förstår också Linas reaktion. Ser tillbaka på mina och Thomas fighter. Woj woj!! Undras vem Adrian ska bråka med? ;)



Roligt med ridningen. Du får försöka åka m Lina själv nån gång.



Kram på dig min fina! <3

2012-02-17 @ 20:43:13
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0