Lite bättre

Hej hej! Idag är Lina bättre, hon har feber än, men är mycket piggare & ligger inte bara i soffan.. Hon har ätit lite frukost, duschat & sitter nu & spelar på min telefon. Hon vill så himla gärna gå ut.. vi ska gå ut & kika om vi hittar några blommor, så hon får lite luft. Vi har öppnat altandörren, så friskt & skönt! :)

Hon somnade igår kväll.. vid 21 typ.. vaknade i riktig panik kl 23, hon sprang fram & tillbaka & grät & grät.. vi försökte få henne att lugna sig & få henne att säga vad det var som gjorde ont eller vad som kändes fel.. men hon var helt tom i blicken, tror hon sov fortfarande.. gnällde lite över nackont.. det första som slog oss var ju såklart hjärnhinneinflammation. Ringde 1177, efter jag googlat & hennes symtom som nackvärk/stelhet, huvudvärk, illamående & kräkning stämde in.. Hon lugnade oss ganska fort. Lina kunde sätta hakan mot bröstet & titta på naveln. Kräkningarna & det andra var jag inte orolig för, det är sånt hon helt klart får när hon är sjuk & har hög feber.. Idag är nackvärken borta & det känns så skönt!

Jag har väldigt svårt att sitta still mycket.. fast jag skulle behöva det.. jag ska idag spackla en vägg & hoppas att jag har färg kvar så jag kan måla den. :) Vi ska förbi Veronica på kaffe, då hon bor påvägen till garaget där spacklet finns.. mycket bra tycker jag! ;D

Återkommer senare kanske. :) Vart inget erikslund igår, kanske blir det idag istället. Måste ha nya skor tills jag ska på party imorgon! :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas att hon är ännu piggare idag. Inte alls bra för mammanerverna närt de visar såna där symptom. Tur att det inte var något.



Hittade du några skor?

Ha nu en supertrevlig kväll. Kram o puss!

2012-06-01 @ 06:13:23
URL: http://camorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0